Saturday, October 3, 2009

Vihdoin netissa!

Taalla ollaan ja kaikki hyvin. On vain ongelmia paasta nettiin. Olen nyt kirjastossa, jossa en pysty siirtamaan mun blogikirjoituksia tikulta koneelle, joten yritan maanantaina loytaa jonkun nettikahvilan jossa se ehka onnistusi. Asuntolassa on langaton netti, mutta en toistaiseksi ole saanut sita toimimaan. Taytyy kysella jos joku tietaisi miten se toimii.

Taalla on tosi upeata, palmuja, vehreaa, tropiikkia. Lampoa noin 27 astetta ja hyvin kosteaa. Lahes joka paiva on satanut vahan.

Kaupunki on pieni, kavelymatkan paassa sairaalasta. Kauppoja ei ole kauheesti, paljon kalliita pienia putiikkeja, joten ne shoppailurahat ainakin saastyy taalla.

Kamppa on aika ankea, joten yritan muuttaa pois n 2 kk kuluttua, enisn taytyy vahan asettua aloille.Tanaan olen menossa jonkun entisen asukin juhliin, yksi St Vincentilainen (Karibialla) Godfrey (!) kutsui minut. Taalla on todella kansainvalista. Olen nyt kaupungilla vanhemman Uusi Seelantiulaisen naisen kanssa, joka tulee kanssa leikkuriin toihin!

Olen siis kirjoittanut kolme postausta jotka on mun muistitikulla, kuvien kera, yritan saada ne maanantaina nettiin. Siihen asti; heippa ja alkaa palelko liikaa ;-)

No comments:

Post a Comment