Wednesday, November 25, 2009

Me Naiset suosittelee :-)

Olin jo aikaisemmin huomannut että lukijoita oli tullut mun blogiin Me Naiset lehden kautta, mutta unohdin asian, kunnes taas tänään huomasin että parikin lukijaa oli tullut sitä kautta. Päätin sitten käydä niitten nettisivuja katselemassa, löysin blogit kohdan, ja siellä oli mun blogi! Lehti siis suosittelee mun blogia. En tiedä onko joku tuttu lähettänyt sinne linkin vai miten se blogi on sinne päätynyt. Eka olin ihan paniikissa, eihän sinne uskalla enää kirjoittaa mitään ;-)

Mutta, julkisella blogilistallahan se on, joten kyllähän mä tiesin että sitä varmaan monet lukee. On vaan vähän noloa kun tämä leikki loppuu lyhyeen… Mutta kaikille tiedoksi, etten ole koskaan ennen irtisanoutunut näin nopeasti ulkomailla, ja en ole todellakaan tänne julkisesti kaikkia syitä kirjoitellut. Mutta pääpointti on se että työpaikka ei todellakaan ollut semmoinen kuin odotin. Enkä myöskään halua olla osallisena hoitotyössä, joka ei mielestäni aina ole laadultaan kovin korkeaa. Tänäänkin tapahtui jotain, mun salissa, minkä lopputulos ei näytä hyvältä, ja toivon todella että asiaa tutkitaan.


Salien ikkunoista on upeat näköalat. Voisivat vaan pestä ikkunoita vähän useammin...


Kyllä meillä on merinäköala, ei vaan kuvasta näy kauhean tarkasti!

Tänään sain sitten varmuuden siitä, että viimeinen työpäivä on todellakin maanantai 30.11. Olisin kyllä ihan hyvin voinut työskennellä viikon loppuun, mutta ei sitten! Enää kolme työpäivää, jee!!! Huomenna varmistuu että kauanko täällä nyt loppujenlopuksi saa olla töitten loputtua, ja käyn myös juttelemassa asuntolan pomon kanssa, varmistamassa että saan olla vielä asunnossa töitten loputtua. Eli, jos asiat menee niin kuin haluan, lomailen sitten täällä vielä noin kaksi viikkoa, mikäs täällä ollessa kun ei töitä tartte tehdä, ja palaan Suomeen maanantaina 14.12.



Bermuda täyttää tänä vuonna 400 vuotta, ja Kuningatar Elisabeth II on nyt täällä kolmen päivän vierailulla. He lensivät tänne eilen Lontoosta British Airwaysin erikoislennolla ja asuvat kuulemma pääministerin luona. Yksi työkaveri oli aamulla käynyt kaupungilla katsomassa kun Kuningatar ja Prinssi Philip olivat ajanut ohi avonaisilla hevoskärryillä.

No comments:

Post a Comment